Velkommen til min hjemmebane



HB Køge NETVÆRKET gæstede Køge Handelsskole

Ved NETVÆRKETs arrangement ”3. tirsdag” blev der talt bold, blod, sved, tårer og følelser som markedsføring, da cheftræner Henrik Pedersen delte ud af sine erfaringer fra Red Bull. HB Køge NETVÆRKET er et stort netværk af lokale og regionale virksomheder, der bakker den lokale professionelle fodboldklub – HB Køge - op.

Alle deltagere i NETVÆRKET kan drage stor nytte af den brede vifte af virksomheder, personer, kræfter og muligheder, der findes i NETVÆRKET. Her igennem mødes små som store sponsorer til netværksarrangementer og spiller bold med hinanden. Det sker på værtens egen hjemmebane, hvor de kan præsentere lige netop det, der er deres kernekompetencer.
Den tredje tirsdag i september lagde Køge Handelsskole bane til NETVÆRKETS arrangement med mad, foredrag og netværk. Køge Handelsskoles direktør Tim Christensen bød velkommen til de fremmødte i NETVÆRKET og præsenterede Køge Handelsskoles brede palet af uddannelsestilbud og ydelser.




Bring følelser i spil
Aftenen hovedpunkt var HB Køge cheftræner Henrik Pedersen, som gav et inspirerende foredrag om fodbold som marketing. Henrik Pedersen har selv en fortid i Red Bull-koncernen, og den tid har ændret hans syn på samspillet mellem fodbold og marketing. Budskabet var klart: Fodbold er marketing - og marketing er fodbold.  Det handler om at skabe mere værdi for hinanden – både på holdet, i klubben og i NETVÆRKET. Ingen er hævet over holdet, sport er følelser og fodbold skal være en oplevelse. Foredraget lagde grund for NETVÆRKETs efterfølgende sparring og vidensdeling om, aktivering af sponsorater og hvordan klubben kan spille ind i en virksomhedernes markedsføringsplan og omvendt.

 

Vi indsamler statistik ved hjælp af cookies

Vi begynder dog først, når du har accepteret brugen af cookies, og vi bruger også en cookie til at huske dit svar. Nej, tak!

Læs mere om vores brug af cookies.